3-godišnje jamstvo


Proizvod je pokriven dvogodišnjim jamstvom koje pokriva proizvodne nedostatke. Jamstvo ne pokriva slučajeve u kojima je oprema izložena previsokom naponu električnog napajanja. Jamstvo prestaje vrijediti ako je korisnik uzrokovao oštećenja ili je pokušao samostalno popraviti uređaj. 

Svim kupcima Silverline® Pest Control i Patio Heating gardenSystem® uređaja nudimo mogućnost produljenog 3-godišnjeg jamstva. Ovo produženje jamstvenog razdoblja pod nazivom ”Happy Customer” znači da će kupci imati mogućnost produživanja jamstvenog razdoblja na 3 godine umjesto standardne 2 godine. Tijekom jamstvenog razdoblja Tec Nordia će osigurati podršku krajnjim korisnicima u obliku savjetovanja ako imaju problem s postizanjem očekivane učinkovitosti proizvoda. Uvjete produljenog jamstva možete pogledati ovdje.


Prednosti registracije:

Registrirajte svoj Silverline® Pest Control i Patio Heating gardenSystem® uređaj ovdje i osigurajte si jednu dodatnu godinu jamstva. Svaki proizvod opravdano reklamiran u jamstvenom razdoblju biti će pravovremeno zamijenjen ili popravljen. Za svaku reklamaciju treba biti priložen original račun, a proizvod koji se reklamira treba biti u originalnoj ambalaži zajedno sa priloženim Uputstvom za uporabu.  

Za sve dodatne upite i informacije tijekom jamstvenog razdoblja slobodno nas kontaktirajte na:

Tec Nordia d.o.o.
Wickerhauserova 44, 10000 Zagreb, Hrvatska
Tel/Fax: +385 1 580 15 40, Mob. +385 95 541 15 11
e-mail: info@tec-nordia.hr
Print